Menu główne
Święty Mikołaj
Obecny wizerunek – czerwony płaszcz i czapka – został spopularyzowany w 1930 roku przez koncern Coca-
Najbardziej charakterystyczny element stroju świętego mikołaja -
Współcześnie, ze względów komercyjnych, wizerunek św. Mikołaja jest używany przez handlowców, a okres wręczania prezentów rozciągnął się od imienin Mikołaja do Nowego Roku. Jako postać reklamowa mikołaj jest popularny w okresie świątecznym także w krajach Azji, dokąd trafił z USA. Towarzyszy kończącym rok handlowym promocjom nawet w Chinach, gdzie jest znany jako Staruszek Bożonarodzeniowy (圣诞老人).
W PRL'u
W PRL Coca-
Sport
Coca-
Ale na baseballu się nie skończyło. W 1928 roku Coca-
Sztuka
Niepowtarzalny kształt butelki Coca-
Pierwotnie, Warhol namalował dwie wersje słynnego na całym świecie obrazu „Butelka Coca-